14. 9. 2020

Aktuální otevřené online kurzy

Aktuálně nabízíme tyto on-line workshopy:

On-line workshopy

On-line workshop
Co zaměstnance motivuje a jak s tím pracovat
12. 3. 2021, 13-17 h nebo 7. 5. 2021, 13-17 h

Vedete lidi a zdá se Vám jejich produktivita nízká? Chybí Vašim lidem energie pro práci? Pozorujete u ostatních známky nespokojenosti? Zažíváte konflikty mezi členy svého týmu? Nevíte, jak s některými lidmi pracovat? Odchází Vám zaměstnanci z firmy?

Pojďte se inspirovat na náš workshop, jak své pracovníky podpořit. Zjistěte, co jim dodává šťávu. Pochopte, proč lidé chodí do práce a co jim dává energii pro jejich výkon. Naučte se efektivně motivovat a rozvíjet své podřízené. Staňte se hvězdou mezi manažery. Zvýšíte výkonnost Vašeho týmu a angažovanost pracovníků. Zabraňte jejich odchodu ke konkurenci.

📜 Obsah:

Jaké jsou kořeny motivace
Proč mají různí lidé různou motivaci k výkonu
Které naše potřeby mohou najít své naplnění v práci (podle Jamese Salea)
Vztah mezi motivací a výkonností zaměstnance
Příčiny a symptomy nízké motivace
Jak může nadřízený u zaměstnanců motivaci podporovat

🎯 Co získáte:

Pochopíte význam motivace pro výkonnost zaměstnance. Uvědomíte si, jak spolu jednotlivé zdroje motivace souvisí.
Nasajete praktické tipy, jak lidem dodat energii do práce.
Naučíte se rozpoznávat symptomy nízké motivace u zaměstnanců.
Ujasníte si, co můžete jako nadřízený pro motivaci svých lidí udělat. Získáte inspiraci, jak k motivování přistupují jiní.

👨‍👨‍👧‍👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:

  • chcete více porozumět sami sobě či jiným lidem,
  • se zajímáte o to, jak podpořit výkonnost svých lidí,
  • chcete zlepšit své manažerské dovednosti,
  • uvědomujete si, že hrozí nežádoucí odchod některého z klíčových zaměstnanců.

Jak on-line workshop probíhá?

On-line workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Využívá se skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit, hlasování apod. pro hlubší osvojení tématu. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů. Tato akce proběhne přes Zoom. Je zapotřebí, aby účastníci měli předem nainstalovánu tuto aplikaci.

Délka workshopu: 4 hodiny

Moderátoři workshopu: Jana Matošková a Zuzana Crhová

Cena workshopu: 2 800 Kč. Nejsme plátci DPH.

Koupit

On-line workshop
Jak na sdílení znalostí v organizaci
23. 3. 2021, 13-17 h

Máte pocit, že sdílení znalostí a informací u Vás ve firmě není takové, jaké byste potřebovali? Setkáváte se s tím, že se pracovníci bojí sdílet své znalosti s ostatními? Vznikají u Vás problémy díky nedostatečné komunikaci? Zažili jste, že se několikrát vymýšlelo něco, co už tu dříve bylo? Jsou Vaši zaměstnanci zavaleni prací, že jim na nějaké sdílení znalostí už nezbývá čas? Ztrácíte s každým odcházejícím pracovníkem i jeho know-how, které by mohlo být pro firmu cenné? Pojďte to změnit.

Přijďte se inspirovat na náš workshop a načerpat praktické tipy, jak sdílení znalostí u Vás ve firmě zintenzivnit. Sdílení informací a znalostí mezi zaměstnanci má pro organizaci řadu přínosů, zejména pokud je její podstatou využívání toho, co lidé znají a získali na základě svých zkušeností. Pokud budete ve firmě více sdílet znalosti, přispějete k vyšší produktivitě a vyšší výkonnosti organizace, k lepšímu a rychlejšímu řešení problémů. Opakované použití znalosti vede ke snížení nákladů a vyhnutí se opakování stejných chyb. Nižší bývají například náklady na adaptaci nováčka v organizaci. Snížíte také riziko ztráty cenných znalostí v případě, že zaměstnanec opustí organizaci. Navíc sdílení informací a znalostí podporuje inovativnost organizace a přispívá k lepšímu porozumění zákazníkům, dodavatelům a dalším zájmovým skupinám.

🎯 Cíl workshopu:

Cílem workshopu je upozornit na úskalí, na která můžete při Vaší snaze o podporu sdílení informací a znalostí v organizaci narazit, a společně hledat, jak sdílení informací a znalostí v organizaci zvyšovat. Probereme, co je podstatou řízení sdílení znalostí v organizaci, a společně budeme hledat praktické tipy, jak intenzitu sdílení znalostí v organizaci podpořit.

👨‍👨‍👧‍👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:

  • Vás zajímá, o čem sdílení informací a znalostí v organizaci je,
  • máte pocit, že komunikace u Vás v organizaci nefunguje tak, jak by ideálně měla,
  • potřebujete zlepšit řešení problémů (např. máte pocit, že stále dokola „vynalézáte kolo“ a ztrácíte tak čas),
  • se potýkáte se ztrátami cenných znalostí (know-how), např. v důsledku hrozícího odchodu seniorních zaměstnanců,
  • jste manažerem či personalistou v organizaci, která ze své podstaty potřebuje intenzivně pracovat se znalostmi zaměstnanců,
  • jste manažerem či personalistou v organizaci, která potřebuje u svých produktů a služeb cílit na kreativitu a inovace,
  • jste vedoucím pracovníkem, který cítí potřebu změny v přístupu k zaměstnancům, a
  • máte pocit, že větší míra sdílení znalostí mezi zaměstnanci by Vaší organizaci prospěla, a hledáte inspiraci, jak na to jít.

Jak on-line workshop probíhá?

On-line workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Využívá se skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit, hlasování apod. pro hlubší osvojení tématu. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů. Tato akce proběhne přes Zoom. Je zapotřebí, aby účastníci měli předem nainstalovánu tuto aplikaci.

Délka workshopu: 4 hodiny

Moderátoři workshopu: Jana Matošková a Zuzana Crhová

Cena workshopu: 2 400 Kč. Nejsme plátci DPH.

Koupit

On-line workshop
9 zdrojů motivace pro sdílení znalostí
9. 4. 2021, 13-17 h

Cílem workshopu je objasnit, jaké jsou základní důvody, proč lidé ráno vstanou a jdou do práce, jak spolu tyto zdroje motivace souvisí, a společně hledat jejich vztah ke sdílení znalostí v organizaci.

Více informací o obsahu workshopu najdete zde.

Koupit

On-line workshop
Co mne motivuje a jak s tím pracovat
23. 4. 2021, 13-17 h

Cílem workshopu je vysvětlit, co lidem dodává energii do práce, jak spolu tyto zdroje motivace souvisí, a hledat vlastní motivátory a co mohu pro svou motivaci udělat.

Více informací o obsahu workshopu najdete zde.

Koupit

Aktuálně nabízíme tyto webináře:

Webináře – část 1
Webináře – část 2

Webinář
Sdílení znalostí v organizaci
2. 3. 2021, 14-15 h

Máte pocit, že sdílení znalostí a informací u Vás ve firmě není takové, jaké byste potřebovali? Setkáváte se s tím, že se pracovníci bojí sdílet své znalosti s ostatními? Vznikají u Vás problémy díky nedostatečné komunikaci? Zažili jste, že se několikrát vymýšlelo něco, co už tu dříve bylo? Jsou Vaši zaměstnanci zavaleni prací, že jim na nějaké sdílení znalostí už nezbývá čas? Ztrácíte s každým odcházejícím pracovníkem i jeho know-how, které by mohlo být pro firmu cenné? Přijďte se inspirovat na náš živý online webinář.

🎯 Cíl webináře:

Cílem webináře je upozornit na úskalí, na která můžete při Vaší snaze o podporu sdílení informací a znalostí v organizaci narazit, a přinést Vám tipy, jak sdílení informací a znalostí v organizaci zvyšovat. Probereme, co je podstatou řízení sdílení znalostí v organizaci, a jak intenzitu sdílení znalostí v organizaci podpořit.

Jak probíhá živý on-line webinář?

Webinář je v podstatě on-line přednáška lektora, kde účastníci poslouchají výklad. Mají také možnost v průběhu sledování pokládat lektorovi otázky prostřednictvím chatu. Lektor na tyto otázky během webináře či na jeho konci odpoví. Účastníci mohou být lektorem také vyzváni, aby vyjádřili svůj názor, např. napsáním komentáře do chatu, kliknutím na ikonku zvednutí ruky, anebo zapojením do kratičké ankety s několika předloženými možnostmi odpovědí. Ačkoliv jde o výklad lektora, webináře jsou především o praktických informacích a tipech, které mohou účastníci využít ve svém životě. Webinář proběhne v aplikaci Clickmeeting. Tu není třeba si stahovat či instalovat, prostě se připojíte kliknutím na odkaz, který Vám bude zaslán e-mailem před konáním akce.

Délka webináře: 1 hodina

Lektor webináře: Jana Matošková

Cena webináře: 500 Kč. Nejsme plátci DPH.

Koupit

Webinář
Vedení porad
16. 3. 2021, 14-15 h

Vedete porady a máte někdy pocit, že nejsou tak efektivní, jak by mohly být? Trávíte na poradách opravdu spoustu času a výsledek nic moc? Jste zklamaní z toho, že měli ostatní přijít na poradu připraveni a ono to tak nebylo? Stěžují si Vaši podřízení pracovníci, že musí být na poradě, ke které ani nemají co říct? Uvědomujete si, kolik nákladů Vás taková neproduktivní porada stojí a kolik jiné práce jste všichni mohli mezitím pro firmu udělat? Přijďte se inspirovat na náš živý online webinář a načerpat tipy, jak to změnit.

🎯 Cíl webináře:

Cílem webináře je přinést Vám základní zásady pro přípravu a vedení efektivních porad. Na webináři získáte i praktické tipy, jak řešit nejčastější situace, které efektivitu porady narušují, například pozdní příchody účastníků či jejich nepřipravenost na poradu.

Jak probíhá živý on-line webinář?

Webinář je v podstatě on-line přednáška lektora, kde účastníci poslouchají výklad. Mají také možnost v průběhu sledování pokládat lektorovi otázky prostřednictvím chatu. Lektor na tyto otázky během webináře či na jeho konci odpoví. Účastníci mohou být lektorem také vyzváni, aby vyjádřili svůj názor, např. napsáním komentáře do chatu, kliknutím na ikonku zvednutí ruky, anebo zapojením do kratičké ankety s několika předloženými možnostmi odpovědí. Ačkoliv jde o výklad lektora, webináře jsou především o praktických informacích a tipech, které mohou účastníci využít ve svém životě. Webinář proběhne v aplikaci Clickmeeting. Tu není třeba si stahovat či instalovat, prostě se připojíte kliknutím na odkaz, který Vám bude zaslán e-mailem před konáním akce.

⏰ Délka webináře: 1 hodina

Lektor webináře: Jana Matošková

Cena webináře: 500 Kč. Nejsme plátci DPH.

Koupit

Webinář
Jak poskytovat zpětnou vazbu
25. 3. 2021, 14-15 h

Jste vedoucím pracovníkem a rádi byste zlepšili výsledky práce svých podřízených? Máte pocit, že Vaši podřízení nedělají to, co mají? Nevíte, jak o tom s nimi mluvit? Když je upozorníte na chybu, emočně vzplanou a nastává konflikt? Používáte při zpětné vazbě techniku sendviče, ale ono to prostě nefunguje? Samozřejmě, jen Vám chybí ty správné informace, jak na to. Pojďte se je dozvědět. 

🎯 Cíl webináře:

Cílem webináře je přinést Vám poznatky, které Vám pomohou využít potenciál pracovníků a dosáhnout lepších výsledků. Pochopíte, co je účelem zpětné vazby a jaké přínosy Vám může přinést. Naučíte se různé techniky poskytování zpětné vazby. Řekneme si, jak to udělat, aby druzí lidé naši zpětnou vazbu přijali. Zpětnou vazbu pak budete používat účinně a bez obav. Uvědomíte si, jaký vliv mají Vaše slova na výkonnost Vašich pracovníků. Poznáte, jak využít toho, že Vaše slova vytváří u pracovníků emoce a spouští hormony. Ukážeme si, co funguje a co nefunguje.

Jak on-line živý webinář probíhá?

Webinář je v podstatě on-line přednáška lektora, kde účastníci poslouchají výklad. Mají také možnost v průběhu sledování pokládat lektorovi otázky prostřednictvím chatu. Lektor na tyto otázky během webináře či na jeho konci odpoví. Účastníci mohou být lektorem také vyzváni, aby vyjádřili svůj názor, např. napsáním komentáře do chatu, kliknutím na ikonku zvednutí ruky, anebo zapojením do kratičké ankety s několika předloženými možnostmi odpovědí. Ačkoliv jde o výklad lektora, webináře jsou především o praktických informacích a tipech, které mohou účastníci využít ve svém životě. Webinář proběhne v aplikaci Clickmeeting. Tu není třeba si stahovat či instalovat, prostě se připojíte kliknutím na odkaz, který Vám bude zaslán e-mailem před konáním akce.

Délka webináře: 1 hodina

Lektor webináře: Petra Benyahya

Cena webináře: 500 Kč. Nejsme plátci DPH.

Koupit

Webinář
Jak podpořit svou výkonnost I: Poznejte svou motivaci
19. 3. 2021, 18-19 h

Jak živý on-line webinář probíhá?

Webinář je v podstatě on-line přednáška lektora, kde účastníci poslouchají výklad. Mají také možnost v průběhu sledování pokládat lektorovi otázky prostřednictvím chatu. Lektor na tyto otázky během webináře či na jeho konci odpoví. Účastníci mohou být lektorem také vyzváni, aby vyjádřili svůj názor, např. napsáním komentáře do chatu, kliknutím na ikonku zvednutí ruky, anebo zapojením do kratičké ankety s několika předloženými možnostmi odpovědí. Ačkoliv jde o výklad lektora, webináře jsou především o praktických informacích a tipech, které mohou účastníci využít ve svém životě. Webinář proběhne v aplikaci Clickmeeting. Tu není třeba si stahovat či instalovat, prostě se připojíte kliknutím na odkaz, který Vám bude zaslán e-mailem před konáním akce.

Délka webináře: 1 hodina

Lektor webináře: Jana Matošková

Cena webináře: 300 Kč. Nejsme plátci DPH.

Koupit

Webinář
Situační řízení
30. 3. 2021, 14-15 h

Webinář objasňuje podstatu konceptu situačního řízení. Získáte inspiraci, jaký styl řízení volit u jednotlivých svých podřízených a daných úkolů.

Koupit

Webinář
Jak podpořit svou výkonnost II:
Ovládněte základy time managementu

13. 4. 2021, 18-19 h

Webinář upozorňuje na časté mýty spojené s časem. Podrobně se věnuje třem základním zásadám pro organizování času.

Koupit

Webinář
Jak podpořit svou výkonnost III:
Osvojte si pokročilé zásady time managementu

24. 4. 2021, 18-19 h

Webinář seznamuje se sedmi pokročilými zásadami řízení času. Přináší také tipy na lepší komunikaci v kontextu řízení času, stejně jako inspiraci pro práci s písemnostmi a e-maily či pro uspořádání pracoviště. Podporuje tak efektivní využívání vašeho času.

Koupit