Manažerské dovednosti v sociálních službách

Jako vedoucí pracovník v sociálních službách máte moc ovlivnit životy druhých. Nejen klientů, ale i lidí, kteří dělají tuto práci s láskou a péčí stejně jako Vy.
Vytváření pozitivního pracovního prostředí, které podporuje spokojenost a produktivitu týmu, je klíčovou úlohou vedoucího pracovníka. A ten k tomu potřebuje patřičné manažerské dovednosti.

➡️ Naučte se efektivně využít svůj potenciál.
➡️ Zjistěte, jak vytvářet pracovní prostředí, ve kterém se Vaši podřízení budou cítit dobře, ale zároveň budou motivovaní a výkonní.
➡️ Rozviňte své manažerské dovednosti a staňte se inspirativním lídrem.

Manažerské dovednosti nejsou pouze o technických schopnostech, ale také o empatii, soucitu a schopnosti vést s láskou a péčí. Na workshopu se můžete naučit, jak propojit tyto dvě stránky a stát se ještě úspěšnějším vedoucím pracovníkem v oblasti sociálních služeb.

Přihlaste se na prezenční workshop, který Vám pomůže stát se inspirativním manažerem v sociálních službách.

Zejména na začátku své manažerské kariéry se můžete potýkat s nejistotou. Víte, že chcete vést tým, který bude dosahovat cílů, za které zodpovídáte. Zároveň ale toužíte po tom, aby ve vašem týmu fungovali mezilidské vztahy a lidé se cítili v práci dobře. S námi své manažerské dovednosti dokážete upevnit, rozvinout a získáte potřebnou sebejistotu pro výkon vedoucí funkce.

📅 Termín: 27. 9. 2024 v 9-16 hodin nebo 22. 10. 2024 v 9-16 hodin

📜 Obsah:

  • Jaké jsou znaky dobrého lídra?
  • Výběr a přijímání zaměstnanců, motivace, hodnocení výkonu, řešení konfliktů
  • Time management a delegování činností
  • Pracovně-právní minimum vedoucího pracovníka

🎯 Co získáte:

  • Naučíte se rozpoznávat a rozvíjet vlastnosti úspěšného vedoucího.
  • Budete efektivně vybírat nové zaměstnance, posuzovat jejich dovednosti a motivaci.
  • Naučíte se plánovat svůj čas, stanovovat priority a efektivně využívat pracovní dobu.
  • Seznámíte se s právními aspekty spojenými s vedením pracovníků, jako jsou pracovní smlouvy, dohody, pracovní doba, ukončení pracovního poměru atd.

👨‍👨‍👧‍👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:

  • jste začali pracovat na pozici vedoucího pracovníka v sociálních službách a nejste si jisti ve svých manažerských dovednostech,
  • jste vedoucím pracovníkem, který řídím tým lidí v sociálních službách a trápí Vás složitost tohoto řízení,
  • chcete získat větší sebejistotu v tom, jak správně řídit kolektiv,
  • jste manažerem v sociálních službách a hledáte, jak být ještě lepším manažerem,
  • máte pocit, že by vám prospěl nestranný náhled na váš manažerský přístup,
  • chcete diskutovat s lidmi, kteří prostředí sociálních služeb znají a mohou Vám pomoci při řešení konkrétních manažerských situací.

Jak workshop probíhá?

Workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Využívá se skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit, hlasování apod. pro hlubší osvojení tématu. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů.

📏 Délka workshopu: 8 hodin

🎙️ Hlavní moderátor workshopu: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

💰 Cena workshopu: 1 497 Kč. Nejsme plátci DPH.

Pozn. Workshop se koná při minimálním počtu 10 osob.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

FAQ

1) Komu je kurz určen? Je otevřený všem, či uzavřený jen pro zaměstnance organizací?

Zobrazit odpověď k otázce

2) Pro kolik účastníků je kurz určen?

Zobrazit odpověď k otázce

3) Kolik kurz stojí?

Zobrazit odpověď k otázce

4) Kde kurz probíhá?

Zobrazit odpověď k otázce

5) Jak se přihlásit, pokud není vypsaný žádný termín?

Zobrazit odpověď k otázce

6) Jaké jsou storno podmínky?

Zobrazit odpověď k otázce

7) Jak probíhá fakturace a úhrada?

Zobrazit odpověď k otázce