Jako vedoucí pracovník v sociálních službách máte moc ovlivnit životy druhých. Nejen klientů, ale i lidí, kteří dělají tuto práci s láskou a péčí stejně jako Vy.
Vytváření pozitivního pracovního prostředí, které podporuje spokojenost a produktivitu týmu, je klíčovou úlohou vedoucího pracovníka. A ten k tomu potřebuje patřičné manažerské dovednosti.
➡️ Naučte se efektivně využít svůj potenciál.
➡️ Zjistěte, jak vytvářet pracovní prostředí, ve kterém se Vaši podřízení budou cítit dobře, ale zároveň budou motivovaní a výkonní.
➡️ Rozviňte své manažerské dovednosti a staňte se inspirativním lídrem.
Manažerské dovednosti nejsou pouze o technických schopnostech, ale také o empatii, soucitu a schopnosti vést s láskou a péčí. Na workshopu se můžete naučit, jak propojit tyto dvě stránky a stát se ještě úspěšnějším vedoucím pracovníkem v oblasti sociálních služeb.
Přihlaste se na prezenční workshop, který Vám pomůže stát se inspirativním manažerem v sociálních službách.
Zejména na začátku své manažerské kariéry se můžete potýkat s nejistotou. Víte, že chcete vést tým, který bude dosahovat cílů, za které zodpovídáte. Zároveň ale toužíte po tom, aby ve vašem týmu fungovaly mezilidské vztahy a lidé se cítili v práci dobře. S námi své manažerské dovednosti dokážete upevnit, rozvinout a získáte potřebnou sebejistotu pro výkon vedoucí funkce.
📅 Termín: 13. 11. 2024 v 9-16 hodin ve Zlíně
📜 Obsah:
- Jaké jsou znaky dobrého lídra?
- Výběr a přijímání zaměstnanců, motivace, hodnocení výkonu, řešení konfliktů
- Time management a delegování činností
- Pracovně-právní minimum vedoucího pracovníka
🎯 Co získáte:
- Naučíte se rozpoznávat a rozvíjet vlastnosti úspěšného vedoucího.
- Budete efektivně vybírat nové zaměstnance, posuzovat jejich dovednosti a motivaci.
- Naučíte se plánovat svůj čas, stanovovat priority a efektivně využívat pracovní dobu.
- Seznámíte se s právními aspekty spojenými s vedením pracovníků, jako jsou pracovní smlouvy, dohody, pracovní doba, ukončení pracovního poměru atd.
👨👨👧👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:
- jste začali pracovat na pozici vedoucího pracovníka v sociálních službách a nejste si jisti ve svých manažerských dovednostech,
- jste vedoucím pracovníkem, který řídím tým lidí v sociálních službách a trápí Vás složitost tohoto řízení,
- chcete získat větší sebejistotu v tom, jak správně řídit kolektiv,
- jste manažerem v sociálních službách a hledáte, jak být ještě lepším manažerem,
- máte pocit, že by vám prospěl nestranný náhled na váš manažerský přístup,
- chcete diskutovat s lidmi, kteří prostředí sociálních služeb znají a mohou Vám pomoci při řešení konkrétních manažerských situací.
Jak workshop probíhá?
Workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Pro hlubší osvojení tématu se využívá skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit apod. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů.
📏 Délka workshopu: 8 hodin
🎙️ Hlavní moderátor workshopu: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
💰 Cena workshopu: 1 497 Kč. Nejsme plátci DPH.
Pozn. Workshop se koná při minimálním počtu 10 osob.
Pokud máte ke kurzu nějaký dotaz, napište nám na info@sdileniznalosti.cz.
FAQ
1) Komu je kurz určen? Je otevřený všem, či uzavřený jen pro zaměstnance organizací?
Kurz nabízíme jako otevřený. Doporučujeme jej především těm, kdo pracují v sociálních službách a chtějí rozvíjet své manažerské dovednosti, potýkají se s nedostatkem času, nejsou si jistí, jak postupovat při zvládání specifických situací spojených s personálem, ať již jde o motivování lidí, řešení konfliktů či hodnocení pracovního výkonu.
V případě zájmu můžeme kurz nabídnout i zaměstnancům některé z organizací jako uzavřený. Pokud chcete tento kurz nabídnout zaměstnancům Vaší organizace, napište nám na info@sdileniznalosti.cz a domluvíme si konkrétní podmínky.
2) Pro kolik účastníků je kurz určen?
Ideální počet účastníků tohoto kurzu je 10–15. Pro otevření kurzu je třeba minimálně 10 zájemců.
V případě kurzu určeného pro konkrétní organizaci záleží na domluvě a Vašich představách a očekáváních.
3) Kolik kurz stojí?
Cena v případě otevřeného kurzu je 1 497 Kč za účastníka. Cena je konečná, nejsme plátci DPH. V ceně kurzovného jsou zahrnuty studijní materiály a drobné občerstvení.
Cenu kurzu pro organizaci stanovíme po dohodě. Do ceny se promítá počet účastníků, místo realizace kurzu a konkrétní požadavky poptávající organizace.
4) Kde kurz probíhá?
Otevřený kurz probíhá buď v sídle naší společnosti (nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín), anebo v jiných vhodných výukových prostorách (nejčastěji ve Zlíně). Konkrétní místo upřesníme v okamžiku dostatečného naplnění kurzu účastníky.
Uzavřený kurz (určený jen zaměstnancům organizace) můžeme uspořádat i ve Vašich prostorách nebo na jiném dohodnutém místě.
5) Jak se přihlásit, pokud není vypsaný žádný termín?
Pošlete nám e-mailem Vaši nezávaznou poptávku na: info@sdileniznalosti.cz. Až se nám naskládá alespoň 6 zájemců, termín a místo konání upřesníme, a pošleme Vám závaznou přihlášku. Tu nám vyplněnou opět zašlete e-mailem. Takto podaná přihláška je závaznou objednávkou.
Pokud chcete domluvit kurz pro organizaci, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o semináři (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně Vás kontaktuje náš zástupce a vzájemně si podmínky upřesníme.
6) Jaké jsou storno podmínky?
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Storno přihlášky můžete podat nejpozději 5. pracovní den před zahájením kurzu (např. pokud kurz začíná ve středu, musíte jej stornovat nejpozději během středy předešlého týdne). V těchto případech, pokud účast stornujete 5. pracovní den a v termínu delším před zahájením kurzu, vrátíme vám peníze zpět na účet formou opravného daňového dokladu (dobropisu). Můžeme rovněž po dohodě s vámi uhrazené prostředky použít na úhradu jiné akce (zápočet).
Pokud stornujete účast 4. pracovní den a v termínu kratším před zahájením kurzu, storno již z provozních důvodů nemůžeme akceptovat – finanční prostředky nevracíme, účast není možné ani převést na jiný termín, můžete však za sebe poslat náhradníka. Musíte nás však o tom písemně informovat na e-mail: info@sdileniznalosti.cz.
Pokud se účastník bez písemné omluvy nedostaví na objednanou akci (a předem ji písemně nestornoval, ani neposlal za sebe náhradníka), uhrazené kurzovné se mu v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
7) Jak probíhá fakturace a úhrada?
Uhradit kurz můžete aktuálně jen bankovním převodem. Ihned po přihlášení Vám na uvedený e-mail přijde potvrzení objednávky a máte 10 dní na úhradu vložného. Při platbě uveďte přidělený variabilní symbol, jinak nedokážeme vaši platbu identifikovat. Po jeho uhrazení Vám přijde na stejný e-mail faktura.
Kurzovné u otevřených kurzů musíte uhradit nejpozději 4. pracovní den před konáním akce (např. pokud kurz začíná ve středu, uhraďte jej nejpozději během čtvrtku předešlého týdne), a to i když ještě neuběhla doba splatnosti. Bez řádné úhrady kurzovného Vás na akci nepustíme.
Termín úhrady uzavřených kurzů se řeší při domlouvání akce.