Manažerské dovednosti v sociálních službách

Jako vedoucí pracovník v sociálních službách máte moc ovlivnit životy druhých. Nejen klientů, ale i lidí, kteří dělají tuto práci s láskou a péčí stejně jako Vy.
Vytváření pozitivního pracovního prostředí, které podporuje spokojenost a produktivitu týmu, je klíčovou úlohou vedoucího pracovníka. A ten k tomu potřebuje patřičné manažerské dovednosti.

➡️ Naučte se efektivně využít svůj potenciál.
➡️ Zjistěte, jak vytvářet pracovní prostředí, ve kterém se Vaši podřízení budou cítit dobře, ale zároveň budou motivovaní a výkonní.
➡️ Rozviňte své manažerské dovednosti a staňte se inspirativním lídrem.

Manažerské dovednosti nejsou pouze o technických schopnostech, ale také o empatii, soucitu a schopnosti vést s láskou a péčí. Na workshopu se můžete naučit, jak propojit tyto dvě stránky a stát se ještě úspěšnějším vedoucím pracovníkem v oblasti sociálních služeb.

Přihlaste se na prezenční workshop, který Vám pomůže stát se inspirativním manažerem v sociálních službách.

Zejména na začátku své manažerské kariéry se můžete potýkat s nejistotou. Víte, že chcete vést tým, který bude dosahovat cílů, za které zodpovídáte. Zároveň ale toužíte po tom, aby ve vašem týmu fungovaly mezilidské vztahy a lidé se cítili v práci dobře. S námi své manažerské dovednosti dokážete upevnit, rozvinout a získáte potřebnou sebejistotu pro výkon vedoucí funkce.

📅 Termín: 13. 11. 2024 v 9-16 hodin ve Zlíně

📜 Obsah:

  • Jaké jsou znaky dobrého lídra?
  • Výběr a přijímání zaměstnanců, motivace, hodnocení výkonu, řešení konfliktů
  • Time management a delegování činností
  • Pracovně-právní minimum vedoucího pracovníka

🎯 Co získáte:

  • Naučíte se rozpoznávat a rozvíjet vlastnosti úspěšného vedoucího.
  • Budete efektivně vybírat nové zaměstnance, posuzovat jejich dovednosti a motivaci.
  • Naučíte se plánovat svůj čas, stanovovat priority a efektivně využívat pracovní dobu.
  • Seznámíte se s právními aspekty spojenými s vedením pracovníků, jako jsou pracovní smlouvy, dohody, pracovní doba, ukončení pracovního poměru atd.

👨‍👨‍👧‍👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:

  • jste začali pracovat na pozici vedoucího pracovníka v sociálních službách a nejste si jisti ve svých manažerských dovednostech,
  • jste vedoucím pracovníkem, který řídím tým lidí v sociálních službách a trápí Vás složitost tohoto řízení,
  • chcete získat větší sebejistotu v tom, jak správně řídit kolektiv,
  • jste manažerem v sociálních službách a hledáte, jak být ještě lepším manažerem,
  • máte pocit, že by vám prospěl nestranný náhled na váš manažerský přístup,
  • chcete diskutovat s lidmi, kteří prostředí sociálních služeb znají a mohou Vám pomoci při řešení konkrétních manažerských situací.

Jak workshop probíhá?

Workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Pro hlubší osvojení tématu se využívá skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit apod. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů.

📏 Délka workshopu: 8 hodin

🎙️ Hlavní moderátor workshopu: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

💰 Cena workshopu: 1 497 Kč. Nejsme plátci DPH.

Pozn. Workshop se koná při minimálním počtu 10 osob.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Pokud máte ke kurzu nějaký dotaz, napište nám na info@sdileniznalosti.cz.

FAQ

1) Komu je kurz určen? Je otevřený všem, či uzavřený jen pro zaměstnance organizací?

Zobrazit odpověď k otázce

2) Pro kolik účastníků je kurz určen?

Zobrazit odpověď k otázce

3) Kolik kurz stojí?

Zobrazit odpověď k otázce

4) Kde kurz probíhá?

Zobrazit odpověď k otázce

5) Jak se přihlásit, pokud není vypsaný žádný termín?

Zobrazit odpověď k otázce

6) Jaké jsou storno podmínky?

Zobrazit odpověď k otázce

7) Jak probíhá fakturace a úhrada?

Zobrazit odpověď k otázce