➡️ Chcete, aby podřízení vnímali porady jako užitečné.
➡️ Máte v úmyslu podpořit prostřednictvím porad sdílení informací a znalostí v organizaci.
➡️ Potýkáte se s nepřipraveností účastníků, jejich pozdními příchody či protahováním porad.
Pak se přihlaste na náš prezenční workshop o tom, jak z porad udělat efektivní nástroj pro sdílení informací a znalostí.
Mimochodem se základními zásadami vedení porad se můžete seznámit už teď zde.
📜 Obsah:
- Možné podoby porad pro sdílení informací a znalostí
- Příprava porad
- Vedení porad
- Řešení nešvarů spojených s poradami
🎯 Co získáte:
- Získáte praktické tipy, jaké formáty porad jsou vhodné pro sdílení informací a znalostí.
- Ujasníte si, na co je zapotřebí myslet při přípravě porad.
- Osvojíte si klíčové zásady vedení porad.
- Odnesete si inspiraci, jak se vypořádat s nepřipraveností účastníků, pozdními příchody a protahováním porad.
👨👨👧👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:
- chcete rozvíjet své manažerské dovednosti,
- zajímá Vás, jak z porady udělat užitečný nástroj sdílení znalostí,
- jste manažerem či personalistou v organizaci, která ze své podstaty potřebuje intenzivně pracovat se znalostmi zaměstnanců,
- jste vedoucím pracovníkem či personalistou v organizaci, která potřebuje u svých produktů a služeb cílit na kreativitu a inovace,
- jste vedoucím pracovníkem, který cítí potřebu změny v přístupu k zaměstnancům,
- máte pocit, že větší míra sdílení znalostí mezi zaměstnanci by Vaší organizaci prospěla, a hledáte inspiraci, jak na to jít.
Jak workshop probíhá?
Workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Využívá se skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit, hlasování apod. pro hlubší osvojení tématu. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů.
📏 Délka workshopu: 4 hodin
🎙️ Hlavní moderátor workshopu: doc. Ing. Jana Matošková, Ph.D.
💰 Cena workshopu: 2 400 Kč. Nejsme plátci DPH
Termín aktuálně není vypsán, pokud máte o kurz zájem, napište nám na info@sdileniznalosti.cz
FAQ
1) Proč se o sdílení informací a znalostí vůbec zajímat?
Sdílení informací a znalostí mezi zaměstnanci má pro organizaci řadu přínosů, zejména pokud je její podstatou využívání toho, co lidé znají a získali na základě svých zkušeností. Sdílení znalostí totiž snižuje riziko ztráty cenných znalostí v případě, že zaměstnanec opustí organizaci. Zároveň sdílení informací a znalostí přispívá k vyšší produktivitě a vyšší výkonnosti organizace, k lepšímu a rychlejšímu řešení problémů, či k snižování nákladů. Nižší bývají například náklady na adaptaci nováčka v organizaci. Rovněž opakované použití znalosti a vyhnutí se opakování stejných chyb vede k snížení nákladů. Navíc sdílení informací a znalostí podporuje inovativnost organizace a přispívá k lepšímu porozumění zákazníkům, dodavatelům a dalším zájmovým skupinám.
2) Komu je workshop o vedení porad určen? Je otevřený či firemní?
Workshop je vhodný především pro vedoucí pracovníky. Nezáleží přitom na oboru působení organizace či velikosti firmy, sdílení zkušeností, informací a znalostí může být užitečné pro všechny.
Nabízíme workshop buď jako otevřený, nebo jako firemní. V prvním případě je výhodou, že se můžete potkat s lidmi z jiných organizací a inspirovat se ještě jejich náhledem a zkušenostmi. Ve druhém případě zase může být výhodou to, že můžeme lépe zohlednit potřeby Vaší firmy.
3) Pro kolik účastníků je workshop určen?
Ideální počet účastníků tohoto workshopu je 8–14. Termín otevřeného workshopu začínáme řešit v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců.
V případě workshopu určeného pro konkrétní organizaci záleží na domluvě a Vašich představách a očekáváních.
4) Kolik workshop o vedení porad stojí?
Cena v případě otevřeného workshopu je 2 400 Kč za účastníka a zahrnuje studijní materiály. Cena je konečná, nejsme plátci DPH.
V případě firemního workshopu je cena stanovena po dohodě. Do ceny se promítá počet účastníků, místo realizace workshopu a konkrétní požadavky poptávající organizace.
5) Kde workshop probíhá?
Otevřený workshop probíhá buď v sídle naší společnosti (nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín), anebo v jiných vhodných výukových prostorách (nejčastěji ve Zlíně). Konkrétní místo bude upřesněno v okamžiku vyhlášení termínu konání workshopu.
Firemní workshop můžeme uspořádat i v prostorách Vaší organizace nebo na jiném dohodnutém místě.
6) Kdy workshop bude?
Konkrétní termín otevřeného workshopu začínáme řešit až v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců. Proto, pokud máte zájem o účast, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název workshopu, o který máte zájem, 2) jména předpokládaných účastníků a jejich e-maily (pro zasílání pozvánek a podkladů), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
Firemní workshop domlouváme na zakázku a mimo jiné si upřesňujeme i den a čas realizace. Máte-li o něj zájem, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název workshopu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o workshopu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
7) Jak se na workshop o vedení porad přihlásit?
Pokud jsme ještě neurčili termín pro otevřený workshop, pošlete nám e-mailem Vaši nezávaznou poptávku na: info@sdileniznalosti.cz. Až se nám naskládá alespoň 6 zájemců, termín a místo konání upřesníme a pošleme Vám závaznou přihlášku. Tu nám vyplněnou opět zašlete e-mailem. Takto podaná přihláška je závaznou objednávkou.
Pokud už jsme termín pro otevřený workshop stanovili, naleznete na našem webu informaci o jeho datu konání a také formulář závazné přihlášky. Tuto přihlášku vyplňte a odešlete dle příslušných pokynů. Přihlášky na vypsaný otevřený workshop přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. V případě výjimečného přihlášení v termínu kratším je třeba předchozí domluva s námi.
Pokud chcete domluvit firemní workshop, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název workshopu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o workshopu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně Vás kontaktuje náš zástupce a vzájemně si podmínky upřesníme.
8) Jaké jsou storno podmínky?
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 5. pracovní den před zahájením workshopu (např. pokud workshop začíná ve středu, je nutné jej stornovat nejpozději během středy předešlého týdne). V těchto případech, bude-li účast stornována 5. pracovní den a v termínu delším před zahájením workshopu, vrátíme vám peníze zpět na účet formou opravného daňového dokladu (dobropisu). Můžeme rovněž po dohodě s vámi uhrazené prostředky použít na úhradu jiné akce (zápočet).
Pokud stornujete účast 4. pracovní den a v termínu kratším před zahájením workshopu, storno již z provozních důvodů nemůžeme akceptovat – finanční prostředky nevracíme, účast není možné ani převést na jiný termín, můžete však za sebe poslat náhradníka. Je však zapotřebí nás o tom písemně informovat na e-mail: info@sdileniznalosti.cz.
Pokud se účastník bez písemné omluvy nedostaví na objednanou akci (a předem ji písemně nestornoval, ani neposlal za sebe náhradníka), uhrazené kurzovné se mu v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
9) Jak probíhá fakturace a úhrada?
Úhrada je aktuálně možná jen bankovním převodem.
Kurzovné u otevřených workshopů musíte uhradit nejpozději 4. pracovní den před konáním akce (např. pokud workshop začíná ve středu, musíte jej uhradit nejpozději během čtvrtku předešlého týdne). Bez řádné úhrady kurzovného Vás na akci nepustíme. Termín úhrady firemních workshopů se řeší při domlouvání úhrady.
Podkladem pro platbu je zálohová faktura, která Vám bude doručena e-mailem. Platbu proveďte dle instrukcí na zálohové faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu, jinak nemůže být vaše platba identifikována. Doklad o úhradě (fakturu) klientům zasíláme standardně e-mailem, případně běžnou poštou v zákonném termínu po připsání platby na účet nebo po konání akce. Eventuálně může být předána na samotné akci.