➡️ Toužíte u svých podřízených podnítit samostatnost a tvůrčí přístup k řešení.
➡️ Chcete rozvinout své komunikační dovednosti s druhými.
➡️ Usilujete o to, aby Vás lidé vnímali jako skutečného leadera.
Pak se přihlaste na náš prezenční kurz o tom, jak obohatit svůj styl řízení o principy koučování.
📜 Obsah:
- Podstata koučování a systemického přístupu.
- Směřování versus podporování.
- Typy kontroly a typy pomoci.
- Fáze koučovacího rozhovoru.
- Kontexty v rozhovoru.
- Sebereflexe a všímavost.
- Hledání podnětu a formulování cíle rozhovoru.
- Typologie otázek.
- Pomocné škály a práce s nimi.
- Ocenění a podpůrná zpětná vazba.
- Hledání nových přístupů k problémům (problém jako potenciál změny, rozšiřování možností, hledání zdrojů a výjimek, přerámování).
🎯 Co získáte:
- pochopíte rozdíl mezi kontrolou a pomocí,
- ovládnete způsob vedení koučovacího rozhovoru,
- naučíte se pokládat otázky, které vedou druhé k samostatnosti a podporují jejich kreativitu,
- zlepšíte atmosféru ve svém týmu,
- získáte větší nadhled,
- naučíte se lépe využívat potenciál druhých,
- dokáže lépe oceňovat sebe i druhé.
👨👨👧👦 Tento kurz koučování Vám doporučujeme zejména, pokud:
- chcete zlepšit své manažerské či komunikační dovednosti,
- chcete vést lidi k samostatnému řešení problémů,
- se zajímáte o to, jak podpořit výkonnost svých lidí,
- chcete více porozumět lidem,
- jste vedoucím pracovníkem, který cítí potřebu změny v přístupu k zaměstnancům,
- jste manažerem v organizaci, která ze své podstaty potřebuje intenzivně pracovat se znalostmi zaměstnanců.
📏 Délka kurzu: 12 x 2 hodiny, event. 6 x 4 hodiny nebo 4 x 6 hodin (tj. 24 h celkem)
🎙️ Hlavní moderátor kurzu: doc. Ing. Jana Matošková, Ph.D.
💰 Cena kurzu: 18 000 Kč. Nejsme plátci DPH.
Termín aktuálně není vypsán, pokud máte o kurz zájem, napište nám na info@sdileniznalosti.cz
FAQ
1) Proč právě kurz koučování?
Koučování pracuje s myšlením člověka. Vede k uvědomění si toho, jak jedinec pracuje, co by se měl naučit, jak by měl své chování změnit a proč. Nicméně odpovědnost za hledání cest k cíli i za dosažení konečného výsledku zůstává na zaměstnanci. Manažer, který aplikuje koučování ve své práci, respektuje úroveň znalostí a dovedností podřízeného, poskytuje mu prostor k přemýšlení, hledání a objevování možností a nových způsobů jednání. Tímto jej vede k novým náhledům na situaci, k uvažování mimo zaběhnuté rámce, k hlubšímu pochopení tématu, a tím i k větší flexibilitě a trvalé změně přístupu a návyků.
2) Komu je kurz koučování určen? Je otevřený či firemní?
Kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí pracovat na svých komunikačních dovednostech nebo rozvíjet svůj styl vedení. Nezáleží přitom na oboru působení organizace či velikosti firmy.
Nabízíme kurz buď jako otevřený, nebo jako firemní. V prvním případě je výhodou, že se můžete potkat s lidmi z jiných organizací a inspirovat se ještě jejich náhledem a zkušenostmi. Ve druhém případě zase může být výhodou to, že můžeme lépe zohlednit specifika dané organizace.
3) Pro kolik účastníků je školení určeno?
Ideální počet účastníků tohoto školení je 8–12. Termín otevřeného kurzu začínáme řešit v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců.
V případě školení určeného pro konkrétní organizaci záleží na domluvě a Vašich představách a očekáváních.
4) Kolik školení stojí?
Cena v případě otevřeného kurzu je 18 000 Kč za účastníka a zahrnuje studijní materiály. Cena je konečná, nejsme plátci DPH.
V případě firemního kurzu je cena stanovena po dohodě. Do ceny se promítá počet účastníků, místo realizace kurzu a konkrétní požadavky poptávající organizace.
5) Kde školení probíhá?
Otevřený kurz probíhá buď v sídle naší společnosti (nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín), anebo v jiných vhodných výukových prostorách (nejčastěji ve Zlíně). Konkrétní místo upřesníme v okamžiku vyhlášení termínu konání školení.
Firemní kurz můžeme uspořádat i v prostorách Vaší organizace nebo na jiném dohodnutém místě.
6) Kdy výcvik bude?
Konkrétní termín otevřeného kurzu začínáme řešit až v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců. Proto, pokud máte zájem o účast, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název školení, o který máte zájem, 2) jména předpokládaných účastníků a jejich e-maily (pro zasílání pozvánek a podkladů), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
Firemní kurz domlouváme na zakázku a mimo jiné si upřesňujeme i den a čas realizace. Máte-li o něj zájem, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název školení, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o workshopu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
7) Jak se na kurz koučování přihlásit?
Pokud jste ještě neoznámili termín pro otevřený kurz, pošlete nám e-mailem Vaši nezávaznou poptávku na: info@sdileniznalosti.cz. Až se nám naskládá alespoň 6 zájemců, termín a místo konání upřesníme, a pošleme Vám závaznou přihlášku. Tu nám vyplněnou opět zašlete e-mailem. Takto podaná přihláška je závaznou objednávkou.
Pokud už jsme stanovili termín pro otevřený kurz, naleznete na našem webu informaci o jeho datu konání a také formulář závazné přihlášky. Tuto přihlášku vyplňte a odešlete dle daných pokynů. Přihlášky na vypsaný otevřený kurz přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. V případě výjimečného přihlášení v termínu kratším je třeba předchozí domluva s námi.
Pokud chcete domluvit firemní výcvik, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název školení, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o školení (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně Vás kontaktuje náš zástupce a vzájemně si podmínky upřesníme.
8) Jaké jsou storno podmínky?
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 5. pracovní den před zahájením kurzu (např. pokud kurz začíná ve středu, musíte jej stornovat nejpozději během středy předešlého týdne). V těchto případech, bude-li účast stornována 5. pracovní den a v termínu delším před zahájením školení, vrátíme vám peníze zpět na účet formou opravného daňového dokladu (dobropisu). Můžeme rovněž po dohodě s vámi uhrazené prostředky použít na úhradu jiné akce (zápočet).
Pokud stornujete účast 4. pracovní den a v termínu kratším před zahájením kurzu, storno již z provozních důvodů nemůžeme akceptovat – finanční prostředky nevracíme, účast není možné ani převést na jiný termín, můžete však za sebe poslat náhradníka. Musíte nás však o tom písemně informovat na e-mailu: info@sdileniznalosti.cz.
Pokud se bez písemné omluvy nedostavíte na objednanou akci (a předem jste ji písemně nestornovali, ani neposlali za sebe náhradníka), uhrazené kurzovné se v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani vám nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
9) Jak probíhá fakturace a úhrada?
Uhradit školení aktuálně můžete jen bankovním převodem.
Kurzovné u otevřených školení musíte uhradit nejpozději 4. pracovní den před konáním akce (např. pokud kurz začíná ve středu, musíte jej uhradit nejpozději během čtvrtku předešlého týdne). Bez řádné úhrady kurzovného vás na akci nepustíme. Termín úhrady firemních akcí se řeší při domlouvání úhrady.
Podkladem pro platbu je zálohová faktura, kterou Vám doručíme e-mailem. Platbu proveďte dle instrukcí na zálohové faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu. Jinak nedokážem vaši platbu identifikovat. Doklad o úhradě (fakturu) klientům zasíláme standardně e-mailem, případně běžnou poštou v zákonném termínu po připsání platby na účet nebo po konání akce. Eventuálně jej vám předáme na samotné akci.