➡️ Chcete zvýšit svou výkonnost.
➡️ Rádi byste toho během dne stihli více.
➡️ Uvědomujete si, že Váš čas je to nejcennější, co máte, a že ho někdy věnujete aktivitám, co za to tolik nestojí
Převezměte odpovědnost za svůj time management a přihlaste se na náš workshop a naučte se se svým časem hospodařit efektivněji.
📜 Obsah školení Time management v kostce:
• Co se v souvislosti s časem říká a není to tak docela pravda
• Desatero základních zásad řízení času
• Jak komunikovat, aby to šetřilo čas mně i druhým
• Tipy pro práci s písemnostmi a PC z hlediska řízení času
• Jak si uspořádat pracoviště, abychom neplýtvali časem
🎯 Co získáte:
• Ujasníte si, co je pro řízení času důležité.
• Seznámíte se s několika jednoduchými technikami, které Vám pomohou lépe řídit Váš čas.
• Uvědomíte si, co můžete u sebe změnit, abyste čas kvalitně využívali.
👨👨👧👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:
• usilujete o zvýšení své výkonnosti,
• si chcete lépe organizovat svůj čas a nevíte, jak začít,
• preferujete shrnutí podstatného přes samostudiem odborných knih.
Jak workshop probíhá?
Workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Využívá se skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit, hlasování apod. pro hlubší osvojení tématu. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů.
📏 Délka workshopu: 4 hodiny
🎙️ Hlavní moderátor workshopu: doc. Ing. Jana Matošková, Ph.D.
💰 Cena workshopu: 2 600 Kč. Nejsme plátci DPH.
Termín aktuálně není vypsán, pokud máte o kurz zájem, napište nám na info@sdileniznalosti.cz
FAQ
1) Proč se o time management vůbec zajímat?
Čas je jeden z nejvzácnějších zdrojů, který máme k dispozici. Nejde uskladnit, pronajmout, ani půjčit. Záleží jen na nás, jak s ním naložíme. Ovládnutí základních pravidel řízení času nám pomůže k zvýšení produktivity i naší spokojenosti se životem.
2) Komu je školení Time management v kostce určeno? Je otevřené nebo firemní?
Kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí lépe řídit svůj čas, podpořit svou výkonnost, a nejsou si jistí, odkud začít.
Školení nabízíme buď jako otevřené, nebo jako firemní. V prvním případě uvítáme všechny zájemce o znalost této problematiky. V druhém případě nabízíme kurz jako možnost firemního vzdělávání zaměstnanců.
3) Pro kolik účastníků je workshop určen?
Ideální počet účastníků tohoto školení je 10–15. Termín otevřeného workshopu obvykle začínáme řešit v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců.
V případě workshopu určeného pro konkrétní organizaci záleží na domluvě a Vašich představách a očekáváních.
4) Kolik workshop stojí?
Cena je v případě otevřeného workshopu 2 400 Kč za účastníka a zahrnuje studijní materiály. Cena je konečná, nejsme plátci DPH.
Cenu firemního workshopu stanovíme po dohodě. Do ceny se promítá počet účastníků, místo realizace kurzu a konkrétní požadavky poptávající organizace.
5) Kde kurz probíhá?
Otevřený workshop probíhá buď v sídle naší společnosti (nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín), anebo v jiných vhodných výukových prostorách (nejčastěji ve Zlíně). Konkrétní místo upřesníme v okamžiku vyhlášení termínu konání kurzu.
Firemní workshop můžeme uspořádat i v prostorách Vaší organizace nebo na jiném dohodnutém místě.
6) Kdy školení Time management v kostce bude?
Konkrétní termín otevřeného kurzu začínáme obvykle řešit až v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců. Proto, pokud máte zájem o účast, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) jména předpokládaných účastníků a jejich e-maily (pro zasílání pozvánek a podkladů), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
Workshop pro organizace domlouváme na zakázku a mimo jiné si upřesňujeme i den a čas realizace. Máte-li o něj zájem, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o kurzu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
7) Jak se přihlásit?
Pokud jsme ještě neurčili termín pro otevřený workshop, pošlete nám e-mailem Vaši nezávaznou poptávku na: info@sdileniznalosti.cz. Až se nám naskládá alespoň 6 zájemců, termín a místo konání upřesníme, a pošleme Vám závaznou přihlášku. Tu nám vyplněnou opět zašlete e-mailem. Takto podaná přihláška je závaznou objednávkou.
Pokud jsme už termín otevřeného workshopu oznámili, naleznete na našem webu informaci o jeho datu konání a také formulář závazné přihlášky. Tuto přihlášku vyplňte a odešlete dle příslušných pokynů. Přihlášky na vypsaný otevřený workshop přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. V případě výjimečného přihlášení v termínu kratším je třeba předchozí domluva s námi.
Pokud chcete domluvit firemní workshop, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o kurzu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně Vás kontaktuje náš zástupce a vzájemně si podmínky upřesníme.
8) Jaké jsou storno podmínky?
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Přihlášku můžete stornovat nejpozději 5. pracovní den před zahájením kurzu (např. pokud kurz začíná ve středu, musíte jej stornovat nejpozději během středy předešlého týdne). V těchto případech, bude-li účast stornována 5. pracovní den a v termínu delším před zahájením kurzu, vrátíme vám peníze zpět na účet formou opravného daňového dokladu (dobropisu). Můžeme rovněž po dohodě s vámi uhrazené prostředky použít na úhradu jiné akce (zápočet).
Pokud stornujete účast 4. pracovní den a v termínu kratším před zahájením kurzu, storno již z provozních důvodů nemůžeme akceptovat – finanční prostředky nevracíme, účast není možné ani převést na jiný termín, můžete však za sebe poslat náhradníka. Musíte nás však o tom písemně informovat na e-mailu: info@sdileniznalosti.cz.
Pokud se účastník bez písemné omluvy nedostaví na objednanou akci (a předem ji písemně nestornoval, ani neposlal za sebe náhradníka), uhrazené kurzovné se mu v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
9) Jak probíhá fakturace a úhrada?
Úhrada je aktuálně možná jen bankovním převodem.
Kurzovné u otevřených kurzů musíte uhradit nejpozději 4. pracovní den před konáním akce (např. pokud kurz začíná ve středu, musíte jej uhradit nejpozději během čtvrtku předešlého týdne). Bez řádné úhrady kurzovného Vás na akci nepustíme. Termín úhrady firemních kurzů se řeší při domlouvání úhrady.
Podkladem pro platbu je zálohová faktura, kterou Vám doručíme e-mailem. Platbu proveďte dle instrukcí na zálohové faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu, jinak nebudeme schopni vaši platbu identifikovat. Doklad o úhradě (fakturu) klientům zasíláme standardně e-mailem, případně běžnou poštou v zákonném termínu po připsání platby na účet nebo po konání akce. Eventuálně Vám ji předáme na samotné akci.