➡️ Zvažujete půjčku a chcete se včas vyhnout případným problémům.
➡️ Chcete vědět více o insolvenčním řízení.
➡️ Vaši zaměstnanci se potýkají s exekucemi a chcete jim podat pomocnou ruku.
Pak se přihlaste na náš seminář, o tom, co je to zodpovědné půjčování si a co dělat, když se jeho principy podcenily.
📜 Obsah:
- Principy zodpovědného půjčování si
- Insolvenční řízení
- Exekuční řízení
- Jak se dostat z dluhového koloče ven
🎯 Co získáte:
- Ujasníte si, jaké situace často končí nadměrnou dluhovou zátěží.
- Zjistíte, na co si dát pozor před podpisem úvěrové smlouvy.
- Pochopíte rozdíly mezi insolvenčním a exekučním řízením.
- Seznámíte se s právy a povinnostmi jednotlivých subjektů vstupujících do exekuce či insolvence.
- Porozumíte tomu, jak probíhají insolvenční a exekuční řízení v praxi.
- Získáte praktické tipy, co dělat, pokud se člověk do dluhových problémů dostane.
👨👨👧👦 Tento seminář Vám doporučujeme zejména pokud:
- zvažujete půjčku či úvěr a chcete k tomuto řešení rodinného rozpočtu přistoupit zodpovědně,
- chcete vědět, jaké nástrahy úvěrové smlouvy Vám mohou zkomplikovat život,
- dostali jste se do dluhové pasti a zajímají Vás možnosti jejího řešení,
- chcete poznat průběh exekučního řízení a možnosti, které má exekutor k dispozici pro vymožení dlužné částky,
- zvažujete vyhlášení „osobního bankrotu“,
- se někteří Vaši zaměstnanci dostávají do finančních problémů, chcete jim pomoci, a potřebujete se v této oblasti zorientovat,
- je náplní Vaší práce jednání s klienty, kteří mívají finanční problémy, a chcete jejich situaci lépe porozumět.
- někdo blízký již začal ve finančních problémech plavat, a tak chcete o tomto tématu vědět víc.
📏Délka semináře: 2 hodiny
🎙️ Hlavní moderátor semináře: Ing. Zuzana Crhová, Ph.D.
💰 Cena semináře: 1 100 Kč. Nejsme plátci DPH.
Termín aktuálně není vypsán, pokud máte o kurz zájem, napište nám na info@sdileniznalosti.cz
FAQ
1) Proč se o zodpovědné půjčování vůbec zajímat?
Úvěr může v některých životních fázích představovat vítaný zdroj financování. Před tím, než se pro úvěr či půjčku rozhodnete, je vhodné, abyste vše zvážili, například prohlédli si jednotlivé nabídky a prostudovali podmínky půjčky. Bohužel dochází k situacím, kdy člověk tuto přípravu podcení nebo nastanou nečekané události, které znemožní řádné splácení. Pak se dlužník dostává do koloběhu dalších půjček a splátek, které mohou skončit jeho úpadkem.
Díky semináři získáte praktické informace týkající se insolvence a exekucí. Dozvíte se, jaký je jejich skutečný průběh, jak se počítají náklady, co může udělat anebo nemůže exekutor, jaké jsou možnosti insolvenčního správce.
2) Komu je seminář určen? Je otevřený či firemní?
Seminář je vhodný pro všechny, kteří chtějí zorientovat v problematice pravidel zodpovědného půjčování a zároveň pochopit pravidla, průběh a rozdílnosti insolvenčního a exekučního řízení.
Seminář nabízíme buď jako otevřený, nebo jako firemní. V prvním případě uvítáme všechny zájemce o znalost této problematiky či usilující o ozdravění rodinných financí. V druhém případě nabízíme seminář jako možnost firemního vzdělávání zaměstnanců.
3) Pro kolik účastníků je seminář určen?
Ideální počet účastníků tohoto semináře je 10–15. Termín otevřeného semináře obvykle začínáme řešit v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců.
V případě semináře určeného pro konkrétní organizaci záleží na domluvě a Vašich představách a očekáváních.
4) Kolik seminář stojí?
Cena v případě otevřeného semináře je 1 100 Kč za účastníka a zahrnuje studijní materiály. Tato cena je konečná, nejsme plátci DPH.
Cenu firemního semináře stanovíme po dohodě. Do ceny se promítá počet účastníků, místo realizace kurzu a konkrétní požadavky poptávající organizace.
5) Kde kurz probíhá?
Otevřený seminář probíhá buď v sídle naší společnosti (nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín), anebo v jiných vhodných výukových prostorách (nejčastěji ve Zlíně). Konkrétní místo upřesníme v okamžiku vyhlášení termínu konání kurzu.
Firemní seminář můžeme uspořádat i v prostorách Vaší organizace nebo na jiném dohodnutém místě.
6) Kdy kurz bude?
Konkrétní termín otevřeného kurzu začínáme obvykle řešit až v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců. Proto, pokud máte zájem o účast, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) jména předpokládaných účastníků a jejich e-maily (pro zasílání pozvánek a podkladů), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
Seminář pro organizace domlouváme na zakázku a mimo jiné si upřesňujeme i den a čas realizace. Máte-li o něj zájem, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o kurzu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
7) Jak se přihlásit?
Pokud ještě nebyl určen termín pro otevřený seminář, pošlete nám e-mailem Vaši nezávaznou poptávku na: info@sdileniznalosti.cz. Až se nám naskládá alespoň 6 zájemců, termín a místo konání upřesníme, a pošleme Vám závaznou přihlášku. Tu nám vyplněnou opět zašlete e-mailem. Takto podaná přihláška je závaznou objednávkou.
Pokud už jsme určili termín pro otevřený seminář, naleznete na našem webu informaci o jeho datu konání a také formulář závazné přihlášky. Tuto přihlášku vyplňte a odešlete dle daných pokynů. Přihlášky na vypsaný otevřený seminář přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. V případě výjimečného přihlášení v termínu kratším je třeba předchozí domluva s námi.
Pokud chcete domluvit firemní seminář, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o kurzu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně Vás kontaktuje náš zástupce a vzájemně si podmínky upřesníme.
8) Jaké jsou storno podmínky?
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Storno přihlášky můžete podat nejpozději 5. pracovní den před zahájením kurzu (např. pokud kurz začíná ve středu, je nutné jej stornovat nejpozději během středy předešlého týdne). V těchto případech, bude-li účast stornována 5. pracovní den a v termínu delším před zahájením kurzu, vrátíme vám peníze zpět na účet formou opravného daňového dokladu (dobropisu). Můžeme rovněž po dohodě s vámi uhrazené prostředky použít na úhradu jiné akce (zápočet).
Pokud stornujete účast 4. pracovní den a v termínu kratším před zahájením kurzu, storno již z provozních důvodů nemůžeme akceptovat – finanční prostředky nevracíme, účast není možné ani převést na jiný termín, můžete však za sebe poslat náhradníka. Musíte však nás o tom písemně informovat na e-mailu: info@sdileniznalosti.cz.
Pokud se účastník bez písemné omluvy nedostaví na objednanou akci (a předem ji písemně nestornoval, ani neposlal za sebe náhradníka), uhrazené kurzovné se mu v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
9) Jak probíhá fakturace a úhrada?
Úhrada je aktuálně možná jen bankovním převodem.
Kurzovné u otevřených kurzů musíte uhradit nejpozději 4. pracovní den před konáním akce (např. pokud kurz začíná ve středu, je nutné jej uhradit nejpozději během čtvrtku předešlého týdne). Bez řádné úhrady kurzovného nebudetena akci puštěni. Termín úhrady firemních kurzů se řeší při domlouvání úhrady.
Podkladem pro platbu je zálohová faktura, kterou Vám pošleme e-mailem. Platbu proveďte dle instrukcí na zálohové faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu. Jinak nemůžeme Vaši platbu identifikovat. Doklad o úhradě (fakturu) klientům zasíláme standardně e-mailem, případně běžnou poštou v zákonném termínu po připsání platby na účet nebo po konání akce. Eventuálně Vám ji předáme na samotné akci.