Vedu k cíli anebo podporuji? A proč na tom záleží?

Manažer přemýšlí o svém přístupu k lidem - vede k cíli, nebo podporuje?

➡️ Chcete druhým pomáhávat v růstu a rozvoji.
➡️ K Vašich úkolům patří vedení druhých, anebo chcete, aby k nim brzy patřilo.
➡️ Chcete zlepšit své komunikační dovednosti s druhými.

Pak se přihlaste na náš prezenční kurz, prozkoumejte svůj způsob komunikace s druhými a rozviňte své komunikační dovednosti.

Při práci s lidmi a komunikaci s druhými lze jít cestou směřování nebo podpory. Obojí má své důsledky, svá pozitiva i negativa. Kurz interaktivní formou ukazuje, v čem se liší, a k čemu tyto přístupy vedou. Toto porozumění lze využít při jakékoliv komunikaci s lidmi, ať již z pozice manažera, vedoucího týmu, spolupracovníka či partnera a kamarádky.

📜 Obsah:

  • Směřování versus podporování.
  • Typy kontroly a jejich specifika.
  • Typy pomoci a kdy je použít.

🎯 Co získáte:

  • pochopíte rozdíl mezi směřováním a podporováním,
  • dokážete se rozhodnout, zda v daný okamžik druhého vést k cíli nebo podporovat v samostatném hledání cesty,
  • zlepšíte atmosféru ve svém týmu,
  • získáte větší nadhled a
  • začnete hlouběji přemýšlet o tom, jak komunikujete s druhými.

👨‍👨‍👧‍👦 Tento kurz zaměřený na komunikační dovednosti Vám doporučujeme zejména, pokud:

  • chcete zlepšit své manažerské a komunikační dovednosti,
  • chcete vést druhé k samostatnému řešení problémů,
  • se zajímáte o to, jak podpořit výkonnost svých lidí.

📏 Délka kurzu: 4 h

🎙️ Hlavní moderátor kurzu: doc. Ing. Jana Matošková, Ph.D.

💰 Cena kurzu: 2 200 Kč. Nejsme plátci DPH.


Termín aktuálně není vypsán, pokud máte o kurz zájem, napište nám na info@sdileniznalosti.cz