Zažíváte, že se vaše týmy potýkají s nedostatkem motivace? Výkonnost stagnuje nebo dokonce klesá, nálada v kanceláři je na bodu mrazu a vy nevíte, kde hledat příčinu? Možná se ptáte, proč někteří vaši zaměstnanci ztrácejí zájem o práci, zatímco jiní stále září energií. Možná cítíte, že byste měli jako vedoucí udělat víc, ale nejste si jisti, jakým směrem se vydat. Nebo se právě váš tým ocitl uprostřed organizačních změn a vy potřebujete novou strategii, jak přizpůsobit vedení těmto výzvám.
Kritika ze strany vyššího vedení a nedosažené cíle mohou být signálem, že je čas změnit přístup. Potřebujete nástroje a strategie, které vám pomohou obnovit dynamiku, zvýšit produktivitu a přinést zpět do práce vášeň. Chcete vytvořit pracovní prostředí, kde se každý cítí naplněný a motivovaný dosahovat těch nejlepších výsledků. Nebo možná sami cítíte, že vám chybí energie, kterou jste kdysi do vedení týmu vkládali, a hledáte inspiraci, jak ji znovu najít.
Představte si, jaké by to bylo, kdyby váš tým pracoval s nadšením, každý den přicházel s novými nápady a plnil úkoly s maximálním nasazením. Jak by se změnila atmosféra na pracovišti, kdyby každý člen týmu věděl, že jeho potřeby jsou naplňovány, a cítil, že jeho práce má smysl? Chcete toho dosáhnout?
Pokud se v těchto řádcích poznáváte, pak je tento kurz právě pro vás.
➡️ Potřebujete podnítit produktivitu Vašich podřízených.
➡️ Chcete, aby Vás podřízení vnímali jako skutečného leadera.
➡️ Nevíte, jak s některými ze svých podřízených pracovat.
Pak se přihlaste na náš prezenční workshop, jak využít pracovních motivátorů podřízených pro zvýšení jejich výkonu.
Mimochodem přečíst si, proč je motivace zaměstnanců pro výkon klíčová, si můžete už teď zde.
📅 Termín: 21. 11. 2024 v 8.30-12.30 hodin ve Zlíně
📜 Obsah:
- Jaké jsou kořeny pracovní motivace
- Proč mají různí lidé různou motivaci k výkonu
- Které naše potřeby mohou najít své naplnění v práci (podle Jamese Salea)
- Vztah mezi motivací a výkonností zaměstnance
- Příčiny a symptomy nízké pracovní motivace
- Jak může nadřízený u zaměstnanců motivaci podporovat
🎯 Co získáte:
- Pochopíte význam motivace pro výkonnost zaměstnance.
- Uvědomíte si, jak spolu jednotlivé zdroje pracovní motivace souvisí.
- Načerpáte praktické tipy, jak lidem dodat energii do práce.
- Naučíte se rozpoznávat symptomy nízké pracovní motivace u zaměstnanců.
- Ujasníte si, co můžete jako nadřízený pro motivaci svých lidí udělat.
- Získáte inspiraci, jak k motivování přistupují jiní.
👨👨👧👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:
- chcete více porozumět sami sobě či jiným lidem,
- se zajímáte o to, jak podpořit výkonnost svých lidí,
- chcete zlepšit své manažerské dovednosti,
- uvědomujete si, že hrozí nežádoucí odchod některého z klíčových zaměstnanců.
Jak workshop probíhá?
Workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Využívá se skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit, hlasování apod. pro hlubší osvojení tématu. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů.
📏 Délka workshopu: 4 hodiny
🎙️ Hlavní moderátor workshopu: doc. Ing. Jana Matošková, Ph.D.
💰 Cena workshopu: 3 600 Kč. Nejsme plátci DPH.
Pokud máte ke kurzu nějaký dotaz, napište nám na info@sdileniznalosti.cz.
FAQ
1) Proč by mě měla pracovní motivace zaměstnanců vůbec zajímat?
Motivace se projevuje v přístupu zaměstnanců k práci a ke konkrétním pracovním úkolům. Je to v podstatě vyburcovaná energie člověka, která je spojena se zaměřením chování na určitý cíl. Motivace tedy dává odpověď na otázku, proč člověk dělá právě to, co dělá. Má vliv i na to, s jakým úsilím danou činnost člověk dělá a jak vytrvalý u této činnosti je. Motivace podřízených má tedy vliv na výsledky jejich práce, jejich produktivitu i kvalitu zpracování.
2) Komu je workshop určen? Je otevřený či firemní?
Workshop je vhodný především pro vedoucí pracovníky a personalisty. Nezáleží přitom na oboru působení organizace či velikosti firmy, motivovaní zaměstnanci jsou zapotřebí v každém typu organizace.
Nabízíme workshop buď jako otevřený, nebo jako firemní. V prvním případě je výhodou, že se můžete potkat s lidmi z jiných organizací a inspirovat se ještě jejich náhledem a zkušenostmi. Ve druhém případě zase může být výhodou to, že můžeme společně hledat, co udělat pro intenzivnější sdílení informací a znalostí právě u Vás a je větší šance, že se tak podaří dosáhnout žádoucí změny.
3) Pro kolik účastníků je workshop určen?
Ideální počet účastníků tohoto workshopu je 6–12. Termín otevřeného workshopu začínáme obvykle řešit v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců.
V případě workshopu určeného pro konkrétní organizaci záleží na domluvě a Vašich představách a očekáváních.
4) Kolik workshop ohledně pracovní motivace stojí?
Cena v případě otevřeného workshopu je 3 600 Kč za účastníka. Cena je konečná, nejsme plátci DPH. V ceně kurzovného jsou zahrnuty studijní materiály a drobné občerstvení.
Cena firemního workshopu je stanovena po dohodě. Do ceny se promítá počet účastníků, místo realizace workshopu a konkrétní požadavky poptávající organizace.
5) Kde workshop probíhá?
Otevřený workshop probíhá buď v sídle naší společnosti (nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín), anebo v jiných vhodných výukových prostorách (nejčastěji ve Zlíně). Konkrétní místo bude upřesněno v okamžiku vyhlášení termínu konání workshopu.
Firemní workshop můžeme uspořádat i v prostorách Vaší organizace nebo na jiném dohodnutém místě.
6) Kdy workshop týkající se pracovní motivace bude?
Konkrétní termín otevřeného workshopu začínáme obvykle řešit až v okamžiku, kdy máme poptávku od alespoň 6 individuálních zájemců. Proto, pokud máte zájem o účast, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název workshopu, o který máte zájem, 2) jména předpokládaných účastníků a jejich e-maily (pro zasílání pozvánek a podkladů), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
Firemní workshop domlouváme na zakázku a mimo jiné si upřesňujeme i den a čas realizace. Máte-li o něj zájem, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název workshopu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o workshopu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně se Vám ozveme.
7) Jak se přihlásit?
Pokud ještě nebyl určen termín pro otevřený workshop, pošlete nám e-mailem Vaši nezávaznou poptávku na: info@sdileniznalosti.cz. Až se nám naskládá alespoň 6 zájemců, termín a místo konání upřesníme, a pošleme Vám závaznou přihlášku. Tu nám vyplněnou opět zašlete e-mailem. Takto podaná přihláška je závaznou objednávkou.
Pokud už byl určen termín pro otevřený workshop, naleznete na našem webu informaci o jeho datu konání a také formulář závazné přihlášky. Tuto přihlášku vyplňte a odešlete dle daných pokynů. Přihlášky na vypsaný otevřený workshop přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením akce. V případě výjimečného přihlášení v termínu kratším je třeba předchozí domluva s námi.
Pokud chcete domluvit firemní workshop, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název workshopu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o workshopu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně Vás kontaktuje náš zástupce a vzájemně si podmínky upřesníme.
8) Jaké jsou storno podmínky?
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Storno přihlášky můžete podat nejpozději 5. pracovní den před zahájením workshopu (např. pokud workshop začíná ve středu, musíte jej stornovat nejpozději během středy předešlého týdne). V těchto případech, pokud účast stornujete 5. pracovní den a v termínu delším před zahájením workshopu, vrátíme vám peníze zpět na účet formou opravného daňového dokladu (dobropisu). Můžeme rovněž po dohodě s vámi uhrazené prostředky použít na úhradu jiné akce (zápočet).
Pokud stornujete účast 4. pracovní den a v termínu kratším před zahájením workshopu, storno již z provozních důvodů nemůžeme akceptovat – finanční prostředky nevracíme, účast není možné ani převést na jiný termín, můžete však za sebe poslat náhradníka. Musíte nás však o tom písemně informovat na e-mail: info@sdileniznalosti.cz.
Pokud se účastník bez písemné omluvy nedostaví na objednanou akci (a předem ji písemně nestornoval, ani neposlal za sebe náhradníka), uhrazené kurzovné se mu v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
9) Jak probíhá fakturace a úhrada?
Uhradit kurz můžete aktuálně jen bankovním převodem.
Kurzovné u otevřených workshopů musíte nejpozději 4. pracovní den před konáním akce (např. pokud workshop začíná ve středu, musíte jej uhradit nejpozději během čtvrtku předešlého týdne). Bez řádné úhrady kurzovného Vás na akci nepustíme. Termín úhrady firemních workshopů se řeší při domlouvání úhrady.
Podkladem pro platbu je zálohová faktura, kterou Vám doručíme e-mailem. Platbu proveďte dle instrukcí na zálohové faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu, jinak nemůžeme vaši platbu identifikovat. Doklad o úhradě (fakturu) klientům zasíláme standardně e-mailem, případně běžnou poštou v zákonném termínu po připsání platby na účet nebo po konání akce. Eventuálně ji Vám předáme na samotné akci.