➡️ Čeká Vás důležitá prezentace a chtěli byste se na ni dobře připravit?
➡️ Rádi byste své prezentování posunuli o úroveň výš?
➡️ Chcete, aby Vaše prezentace byly zajímavé nejen svým obsahem, ale i podáním, a Vy se při prezentování cítili lépe?
Přihlaste se na prezenční kurz Prezentační dovednosti v praxi a přijďte se inspirovat, jak dělat nezapomenutelné prezentace.
Úspěch pracovníka v praxi závisí i na jeho prezentačních dovednostech. Každou chvíli jsme na jednání, kde někdo prezentuje své návrhy či výsledky svého týmu. Ale ruku na srdce, kolik lidí umí skutečně skvěle prezentovat? Kolik lidí jen nečte připravený text na slajdech, kolik lidí přitom není nervózních, kolik lidí přitom nemluví monotónně? Kolik prezentací je tak skvělých, že si je vybavíme i po letech?
Cílem kurzu je inspirovat účastníky k tvorbě nezapomenutelných prezentací a proslovů, které budou plnit svůj cíl. Představíme si konkrétní tipy od úspěšných řečníků, které ukazují, co v prezentacích upoutává pozornost publika. Řekneme si, jak překonat trému a jak pracovat s audiovizuálními pomůckami. Natrénujeme prezentování přímo v praxi, poupravíme případné nedostatky v neverbální komunikaci tak, abychom působili zdravě sebevědomě. Seznámíme se s hlasovou hygienou a tipy pro práci s hlasem. Kromě výkladu bude dán prostor pro praktický nácvik těchto dovedností.
📅 Termín: 10. září 2024 v 9-15 hodin
📜 Obsah:
- Jak připravit zajímavý proslov, prezentaci
- Jak zvládnout trému
- Práce s audiovizuálními pomůckami (PowerPoint, chlip-chart, mikrofony, prezentování v on-linu)
- Práce s hlasem, hlasová hygiena
- Neverbální komunikace při prezentování
- Nácvik elevator pitch, nácvik prezentace
- Jak analyzovat videonahrávku své prezentace
🎯 Co získáte:
- Praktické rady k tomu, co poutá pozornost publika.
- Naučíte se regulovat své emoce a mít tak trému pod kontrolou.
- Získáte inspiraci od úspěšných řečníků.
- Ujasníte si, jakých chyb se v prezentování dopouštíte Vy sami.
- Získáte větší sebejistotu díky nácviku prezentování.
📏 Délka kurzu: 6 hodin
🎙️ Lektor kurzu: Ing. Petra Benyahya, Ph.D.
💰 Cena kurzu: 3 900 Kč. Nejsme plátci DPH.
Pokud máte ke kurzu nějaký dotaz, napište nám na info@sdileniznalosti.cz.
FAQ
1) Komu je kurz určen? Je otevřený, či firemní?
Kurz je vhodný především pro vedoucí pracovníky a manažery. Nezáleží přitom na oboru působení organizace či velikosti firmy.
Nabízíme kurz buď jako otevřený, nebo jako firemní. V prvním případě je výhodou, že se můžete potkat s lidmi z jiných organizací a inspirovat se ještě jejich náhledem a zkušenostmi. U takového kurzu máme uvedený termín konání. Pokud máte zájem o kurz jen pro Vaši firmu, rádi se s Vámi domluvíme na jiném termínu.
2) Pro kolik účastníků je kurz určen?
Ideální počet účastníků tohoto kurzu je 8–14. Pro otevření kurzu je třeba minimálně 6 zájemců.
V případě kurzu určeného pro konkrétní organizaci záleží na domluvě a Vašich představách a očekáváních.
3) Kolik kurz stojí?
Cena v případě otevřeného kurzu je 3 900 Kč za účastníka. Cena je konečná, nejsme plátci DPH. V ceně kurzovného jsou zahrnuty studijní materiály a drobné občerstvení.
Cena firemního kurzu je stanovena po dohodě. Do ceny se promítá počet účastníků, místo realizace kurzu a konkrétní požadavky poptávající organizace.
4) Kde kurz probíhá?
Otevřený kurz probíhá buď v sídle naší společnosti (nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín), anebo v jiných vhodných výukových prostorách (nejčastěji ve Zlíně). Konkrétní místo bude upřesněno v okamžiku dostatečného naplnění kurzu účastníky.
Firemní kurz můžeme uspořádat i v prostorách Vaší organizace nebo na jiném dohodnutém místě.
5) Jak se přihlásit, pokud není vypsaný žádný termín?
Pošlete nám e-mailem Vaši nezávaznou poptávku na: info@sdileniznalosti.cz. Až se nám naskládá alespoň 6 zájemců, termín a místo konání upřesníme, a pošleme Vám závaznou přihlášku. Tu nám vyplněnou opět zašlete e-mailem. Takto podaná přihláška je závaznou objednávkou.
Pokud chcete domluvit firemní kurz, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o workshopu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně Vás kontaktuje náš zástupce a vzájemně si podmínky upřesníme.
6) Jaké jsou storno podmínky?
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Storno přihlášky je možné podat nejpozději 5. pracovní den před zahájením kurzu (např. pokud kurz začíná ve středu, je nutné jej stornovat nejpozději během středy předešlého týdne). V těchto případech, bude-li účast stornována 5. pracovní den a v termínu delším před zahájením kurzu, vrátíme vám peníze zpět na účet formou opravného daňového dokladu (dobropisu). Můžeme rovněž po dohodě s vámi uhrazené prostředky použít na úhradu jiné akce (zápočet).
Pokud stornujete účast 4. pracovní den a v termínu kratším před zahájením kurzu, storno již z provozních důvodů nemůžeme akceptovat – finanční prostředky nevracíme, účast není možné ani převést na jiný termín, můžete však za sebe poslat náhradníka. Je však zapotřebí nás o tom písemně informovat na e-mail: info@sdileniznalosti.cz.
Pokud se účastník bez písemné omluvy nedostaví na objednanou akci (a předem ji písemně nestornoval, ani neposlal za sebe náhradníka), uhrazené kurzovné se mu v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
7) Jak probíhá fakturace a úhrada?
Uhradit kurz můžete aktuálně jen bankovním převodem.
Kurzovné u otevřených kurzů musíte uhradit nejpozději 4. pracovní den před konáním akce (např. pokud kurz začíná ve středu, je nutné jej uhradit nejpozději během čtvrtku předešlého týdne). Bez řádné úhrady kurzovného Vás na akci nepustíme. Termín úhrady firemních kurzů se řeší při domlouvání úhrady.
Podkladem pro platbu je zálohová faktura, kterou Vám doručíme e-mailem. Platbu proveďte dle instrukcí na zálohové faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu. Jinak nedokážeme vaši platbu identifikovat. Doklad o úhradě (fakturu) klientům zasíláme standardně e-mailem, případně běžnou poštou v zákonném termínu po připsání platby na účet nebo po konání akce. Eventuálně jej předáme na samotné akci.