➡️ Máte pocit, že sdílení zkušeností, znalostí a informací u Vás ve firmě není takové, jaké byste potřebovali.
➡️ Setkáváte se s tím, že se pracovníci bojí sdílet své znalosti s ostatními.
➡️ Zažili jste, že se několikrát vymýšlelo něco, co už tu dříve bylo.
➡️ Ztrácíte s každým odcházejícím pracovníkem i jeho cenné know-how.
Pojďte to změnit. Přihlaste se na náš on-line workshop o tom, jak podpořit sdílení zkušeností mezi zaměstnanci.
📅 Termín: další termín zatím nevyhlášen
📜 Obsah:
- Proč je sdílení znalostí zaměstnanců pro organizaci přínosné
- Jak sdílení znalostí funguje
- Čím je ochota zaměstnanců sdílet znalosti ovlivňována
- Co konkrétně může ochotu zaměstnanců sdílet znalosti snižovat
- Co pro podporu sdílení informací a znalostí funguje
- Jak nastavit personální procesy, aby podněcovaly sdílení informací a znalostí
🎯 Co získáte:
- Pochopíte význam sdílení informací a znalostí pro výkonnost organizace.
- Získáte praktické tipy, jak lidem dodat chuť sdílet jejich znalosti.
- Naučíte se rozpoznávat potenciální bariéry sdílení informací, vědomostí a dovedností.
- Ujasníte si, co můžete pro podnícení sdílení znalostí u svých lidí dělat.
- Získáte inspiraci, jak k podpoře sdílení toho, co zaměstnanci vědí, přistupují v organizacích jiní.
👨👨👧👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:
- Vás zajímá, o čem sdílení informací a znalostí v organizaci je,
- máte pocit, že komunikace u Vás v organizaci nefunguje tak, jak by ideálně měla,
- potřebujete zlepšit řešení problémů (např. máte pocit, že stále dokola „vynalézáte kolo“ a ztrácíte tak čas),
- se potýkáte se ztrátami cenných znalostí (know-how), např. v důsledku hrozícího odchodu seniorních zaměstnanců,
- jste manažerem či personalistou v organizaci, která ze své podstaty potřebuje intenzivně pracovat se znalostmi zaměstnanců,
- pracujete v organizaci, která potřebuje u svých produktů a služeb cílit na kreativitu a inovace,
- jste vedoucím pracovníkem, který cítí potřebu změny v přístupu k zaměstnancům, a
- máte pocit, že větší míra sdílení informací, vědomostí, dovedností a nápadů mezi zaměstnanci by Vaší organizaci prospěla, a hledáte inspiraci, jak na to jít.
Jak on-line workshop probíhá?
On-line workshop je interaktivní akce, kde je míra zapojení účastníků vysoká. Využívá se skupinové práce, vzájemného sdílení zkušeností a poznatků, brainstormingových aktivit, hlasování apod. pro hlubší osvojení tématu. Lektor má v průběhu workshopu krátké vstupy (tzv. minilekce) v rozsahu několika minut, jinak koordinuje činnost účastníků a podporuje jejich zapojení do aktivit. Častá je v tomto případě spolupráce více lektorů/moderátorů.
📏 Délka workshopu: 4 hodiny
🎙️ Hlavní moderátor workshopu: doc. Ing. Jana Matošková, Ph.D.
💰 Cena workshopu: 2 600 Kč. Nejsme plátci DPH.