Kurz Manažerské dovednosti v sociálních službách
➡️ Jako vedoucí pracovník v sociálních službách máte moc ovlivnit životy druhých. Nejen klientů, ale i lidí, kteří dělají tuto práci s láskou a péčí stejně jako Vy.
➡️ Vytváření pozitivního pracovního prostředí, které podporuje spokojenost a produktivitu týmu, je klíčovou úlohou vedoucího pracovníka. Naučte se efektivně využít svůj potenciál a vytvářet pracovní prostředí, ve kterém se Vaši podřízení budou cítit dobře, ale zároveň budou motivovaní a výkonní.
➡️ Manažerské dovednosti totiž nejsou pouze o technických schopnostech, ale také o empatii, soucitu a schopnosti vést s láskou a péčí. Na workshopu se můžete naučit, jak propojit tyto dvě stránky a stát se ještě úspěšnějším vedoucím pracovníkem v oblasti sociálních služeb.
Přihlaste se na prezenční workshop, který Vám pomůže stát se inspirativním manažerem v sociálních službách.
📅 Termín: 13. 11. 2024 v 9-16 hodin
📜 Obsah:
- Jaké jsou znaky dobrého lídra?
- Výběr a přijímání zaměstnanců, motivace, hodnocení výkonu, řešení konfliktů
- Time management a delegování činností
- Pracovně-právní minimum vedoucího pracovníka
🎯 Co získáte:
- Naučíte se rozpoznávat a rozvíjet vlastnosti úspěšného vedoucího.
- Naučíte se efektivně vybírat nové zaměstnance, posuzovat jejich dovednosti a motivaci.
- Naučíte se plánovat svůj čas, stanovovat priority a efektivně využívat pracovní dobu.
- Seznámíte se s právními aspekty spojenými s vedením pracovníků, jako jsou pracovní smlouvy, dohody, pracovní doba, ukončení pracovního poměru atd.
👨👨👧👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:
- jste začali pracovat na pozici vedoucího pracovníka v sociálních službách a nejste si jisti ve svých manažerských dovednostech,
- jste vedoucím pracovníkem, který řídím tým lidí v sociálních službách a trápí Vás složitost tohoto řízení,
- chcete získat větší sebejistotu v tom, jak správně řídit kolektiv,
- jste manažerem v sociálních službách a hledáte, jak být ještě lepším manažerem,
- máte pocit, že by vám prospěl nestranný náhled na váš manažerský přístup,
- chcete diskutovat s lidmi, kteří prostředí sociálních služeb znají a mohou Vám pomoci při řešení konkrétních manažerských situací.