Manažerské dovednosti v sociálních službách

➡️ Jako vedoucí pracovník v sociálních službách máte moc ovlivnit životy druhých. Nejen klientů, ale i lidí, kteří dělají tuto práci s láskou a péčí stejně jako Vy.
➡️ Vytváření pozitivního pracovního prostředí, které podporuje spokojenost a produktivitu týmu, je klíčovou úlohou vedoucího pracovníka. Naučte se efektivně využít svůj potenciál a vytvářet pracovní prostředí, ve kterém se Vaši podřízení budou cítit dobře, ale zároveň budou motivovaní a výkonní.
➡️ Manažerské dovednosti totiž nejsou pouze o technických schopnostech, ale také o empatii, soucitu a schopnosti vést s láskou a péčí. Na workshopu se můžete naučit, jak propojit tyto dvě stránky a stát se ještě úspěšnějším vedoucím pracovníkem v oblasti sociálních služeb.

 

Přihlaste se na prezenční workshop, který Vám pomůže stát se inspirativním manažerem v sociálních službách.

 

📅 Termín: 27. 9. 2024 v 9-16 hodin nebo 22. 10. 2024 v 9-16 hodin

 

📜 Obsah:

  • Jaké jsou znaky dobrého lídra?
  • Výběr a přijímání zaměstnanců, motivace, hodnocení výkonu, řešení konfliktů
  • Time management a delegování činností
  • Pracovně-právní minimum vedoucího pracovníka

🎯 Co získáte:

  • Naučíte se rozpoznávat a rozvíjet vlastnosti úspěšného vedoucího.
  • Naučíte se efektivně vybírat nové zaměstnance, posuzovat jejich dovednosti a motivaci.
  • Naučíte se plánovat svůj čas, stanovovat priority a efektivně využívat pracovní dobu.
  • Seznámíte se s právními aspekty spojenými s vedením pracovníků, jako jsou pracovní smlouvy, dohody, pracovní doba, ukončení pracovního poměru atd.

👨‍👨‍👧‍👦 Tento workshop Vám doporučujeme zejména, pokud:

  • jste začali pracovat na pozici vedoucího pracovníka v sociálních službách a nejste si jisti ve svých manažerských dovednostech,
  • jste vedoucím pracovníkem, který řídím tým lidí v sociálních službách a trápí Vás složitost tohoto řízení,
  • chcete získat větší sebejistotu v tom, jak správně řídit kolektiv,
  • jste manažerem v sociálních službách a hledáte, jak být ještě lepším manažerem,
  • máte pocit, že by vám prospěl nestranný náhled na váš manažerský přístup,
  • chcete diskutovat s lidmi, kteří prostředí sociálních služeb znají a mohou Vám pomoci při řešení konkrétních manažerských situací.
  • 00

    dny

  • 00

    hodiny

  • 00

    minuty

  • 00

    vteřiny