➡️ Chcete lépe porozumět principům marketingového vztahového managementu a naučit se používat vhodné nástroje a strategie?
➡️ Potřebujete rozvíjet kvalitní vztahy s veřejností a dalšími zainteresovanými stranami?
➡️ Hledáte tipy pro úspěšné budování a udržování vztahů s různými cílovými skupinami organizace?
Přihlaste se na prezenční kurz Sdílená image aneb budování vztahů s klíčovými skupinami veřejnosti a načerpejte inspiraci.
Každá organizace potřebuje budovat a udržovat vztahy nejen se zákazníky, ale i s ostatními zainteresovanými skupinami (zaměstnanci, zájmovými skupinami, odbornou i laickou veřejností, komunitami apod.), pro úspěšné fungování organizace, zvyšování její reputace, získávání konkurenční výhody a dlouhodobou udržitelnostnost její činnosti.
Tento kurz se zaměřuje na budování vztahů se zákazníky, zaměstnanci, zájmovými skupinami a veřejností. Získáte ucelený přehled vědomostí a dovedností v oblasti vztahového managementu pomocí marketingových nástrojů. Naučíte se identifikovat klíčové skupiny, provádět stakeholder analýzu, navrhovat efektivní marketingové strategie a připravovat realizovatelné plány pro úspěšné fungování organizace. Kurz vám také poskytne povědomí o principech komunikace v krizových situacích. Připojte se a rozvíjejte své dovednosti pro efektivní vztahový management.
📅 Termín: další termín zatím nebyl stanoven
📜 Obsah:
- Vztahový management
- Identifikace klíčových skupin organizace
- Stakeholder analýza
- Marketingová strategie pro vztahový management
🎯 Co získáte:
- Znalosti o vztahovém managementu: získáte hlubší porozumění principům a konceptům vztahového managementu.
- Dovednosti pro identifikaci a hodnocení zainteresovaných skupin: naučíte se identifikovat klíčové skupiny organizace a provádět stakeholder analýzu. Naučíte se rozpoznat potřeby, očekávání a zájmy různých zainteresovaných stran a hodnotit jejich vliv na organizaci.
- Dovednosti v navrhování a implementaci efektivní marketingové strategie zaměřené na budování a udržování vztahů: dokážete identifikovat cíle, vybrat vhodné cílové skupiny, segmentovat trh a navrhnout vhodnou strategii.
- Praktické tipy a příklady: Kurz Vám poskytne praktické tipy a reálné příklady z praxe. To Vám umožní lépe porozumět a aplikovat koncepty vztahového managementu ve vlastní organizaci.
📏 Délka kurzu: 4 hodiny
🎙️ Lektor kurzu: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
💰 Cena kurzu: 3 900 Kč. Nejsme plátci DPH.
Pokud máte o kurz zájem, napište nám na info@sdileniznalosti.cz.
FAQ
1) Komu je kurz určen? Je otevřený, či firemní?
Kurz je vhodný především pro zaměstnance zodpovědné za vztahy se zákazníky a zainteresovanými skupinami, manažery a vedení organizací a profesionály v oblasti marketingu a komunikace. Nezáleží přitom na oboru působení organizace či velikosti firmy.
Nabízíme kurz buď jako otevřený, nebo jako firemní. V prvním případě je výhodou, že se můžete potkat s lidmi z jiných organizací a inspirovat se ještě jejich náhledem a zkušenostmi. U takového kurzu máme uvedený termín konání. Pokud máte zájem o kurz jen pro Vaši firmu, rádi se s Vámi domluvíme na jiném termínu.
2) Pro kolik účastníků je kurz určen?
Ideální počet účastníků tohoto kurzu je 8–14. Pro otevření kurzu je třeba minimálně 6 zájemců.
V případě kurzu určeného pro konkrétní organizaci záleží na domluvě a Vašich představách a očekáváních.
3) Kolik kurz stojí?
Otevřený kurz stojí 3 900 Kč za účastníka. Cena je konečná, nejsme plátci DPH. V ceně kurzovného jsou zahrnuty studijní materiály a drobné občerstvení.
Cenu firemního kurzu stanovíme po dohodě. Do ceny se promítá počet účastníků, místo realizace kurzu a konkrétní požadavky poptávající organizace.
4) Kde kurz probíhá?
Otevřený kurz probíhá buď v sídle naší společnosti (nám. T. G. Masaryka 1281, Zlín), anebo v jiných vhodných výukových prostorách (nejčastěji ve Zlíně). Konkrétní místo upřesníme v okamžiku dostatečného naplnění kurzu účastníky.
Firemní kurz můžeme uspořádat i v prostorách Vaší organizace nebo na jiném dohodnutém místě.
5) Jak se přihlásit, pokud není vypsaný žádný termín?
Pošlete nám e-mailem Vaši nezávaznou poptávku na: info@sdileniznalosti.cz. Až se nám naskládá alespoň 6 zájemců, termín a místo konání upřesníme, a pošleme Vám závaznou přihlášku. Tu nám vyplněnou opět zašlete e-mailem. Takto podaná přihláška je závaznou objednávkou.
Pokud chcete domluvit firemní kurz, pošlete nám nezávaznou poptávku na e-mail: info@sdileniznalosti.cz. V e-mailu prosím uveďte 1) název kurzu, o který máte zájem, 2) informace o předpokládaném počtu účastníků a Vaše představy o workshopu (například možný termín a místo konání), 3) jméno objednavatele a kontakt na něj (telefon, e-mail). Následně Vás kontaktuje náš zástupce a vzájemně si podmínky upřesníme.
6) Jaké jsou storno podmínky?
Veškeré změny objednávek a případná storna přijímáme pouze písemně.
Storno přihlášky můžete podat nejpozději 5. pracovní den před zahájením kurzu (např. pokud kurz začíná ve středu, musíte jej stornovat nejpozději během středy předešlého týdne). V těchto případech, pokud účast stornujete 5. pracovní den a v termínu delším před zahájením kurzu, vrátíme vám peníze zpět na účet formou opravného daňového dokladu (dobropisu). Můžeme rovněž po dohodě s vámi uhrazené prostředky použít na úhradu jiné akce (zápočet).
Pokud stornujete účast 4. pracovní den a v termínu kratším před zahájením kurzu, storno již z provozních důvodů nemůžeme akceptovat – finanční prostředky nevracíme, účast není možné ani převést na jiný termín, můžete však za sebe poslat náhradníka. Musíte nás však o tom písemně informovat na e-mail: info@sdileniznalosti.cz.
Pokud se účastník bez písemné omluvy nedostaví na objednanou akci (a předem ji písemně nestornoval, ani neposlal za sebe náhradníka), uhrazené kurzovné se mu v tomto případě nevrací, není možný přesun na jiný termín, ani účastníkovi nevzniká nárok na jinou kompenzaci.
7) Jak probíhá fakturace a úhrada?
Uhradit kurz můžete aktuálně jen bankovním převodem.
Kurzovné u otevřených kurzů musíte uhradit nejpozději 4. pracovní den před konáním akce (např. pokud kurz začíná ve středu,musíte jej uhradit nejpozději během čtvrtku předešlého týdne). Bez řádné úhrady kurzovného Vás na akci nepustíme. Termín úhrady firemních kurzů se řeší při domlouvání úhrady.
Podkladem pro platbu je zálohová faktura, kterou Vám doručíme e-mailem. Platbu proveďte dle instrukcí na zálohové faktuře s uvedením přiděleného variabilního symbolu. Jinak nedokážeme vaši platbu identifikovat. Doklad o úhradě (fakturu) klientům zasíláme standardně e-mailem, případně běžnou poštou v zákonném termínu po připsání platby na účet nebo po konání akce. Eventuálně jej předáme na samotné akci.