Empatie: Porozuměním k podpoře sdílení znalostí

A je to tady. 📢 Další epizoda podcastu je na světě. 🤩 Tentokrát o empatii a empatické komunikaci.

V šesté epizodě podcastu moderátor Zuzana Crhová přivítá jako hosta opět Petru Benyahya, odborníka na komunikaci a komunikační dovednosti. Rozhovor se zaměřuje na to, co je empatie a jak ji uplatnit ve vlastní komunikaci. Dozvíte se, jak překonat překážky v empatické komunikaci i to, že jednou z pastí je přílišné soucítění nebo zanedbání vlastních emocí. Zjistíte také, jaké přínosy má empatická komunikace směrem k podřízeným.

Klíčové otázky v rozhovoru jsou:

➡️ Co je to empatie?

➡️ Jak být v rozhovoru empatický?

➡️ Proč být empatický?

➡️ Proč a jak empatická komunikace manažera podporuje sdílení znalostí v organizaci?

Přidejte se k Zuzaně a Petře v této epizodě a objevte, jak empatická komunikace může posílit vaše vztahy a podnítit sdílení znalostí v organizaci.

Chcete o empatii a empatické komunikaci vědět ještě víc? Pak zvolte videokurz, který pro Vás Petra připravila: Empatie pro manažery.